فانوس دریایی (Lighthouse) ابزاری رایگان برای بررسی سئو سایت در مرورگر کروم


زمان انتشار: سه‌شنبه 08 خرداد 1397

امتیاز: 4.93   از   5   توسط   7   کاربر


افزونه فانوس دریایی کروم chrom Lighthouse Seo Extension

ما خوشحالیم که اعلام می‌کنیم که گروه حسابرسی دیگری را برای توسعه Lighthouse Chrome معرفی می‌کنیم : حسابرسی سئو.

فانوس‌دریایی ( Lighthouse ) یک ابزار متن باز، بررسی خودکار برای بهبود کیفیت صفحات وب است. مسیر واضح و روشنی را برای بهبود کیفیت سایت بوسیله اجازه دسترسی توسعه دهندگان برای اجرای حسابرسی روی عملکرد , دسترس پذیری , پیشرفت سازگاری آپلیکشن های تحت وب و ... . اساسا , این " شما را از برخورد به صخره‌ها نگه می‌دارد " در نتیجه فانوس‌دریایی نام دارد.

 گرروه حسابرسی سئو در داخل فانوس دریایی، توسعه دهندگان و مدیران سایت را قادر می سازد به اجرای اجرای چک سالم بودن هر صفحه سایت جهت شناسی زمینه ای پنالتی برای بهبود. فانوس‌دریایی در مرورگر وب شما به طور محلی اجرا می‌شود و شما را قادر می‌سازد تا حسابرسی SEO صفحات در یک محیط عملیاتی و همچنین در صفحات زنده , صفحات عمومی و صفحاتی که به تایید اعتبار نیاز دارند.

 

بهترین تجربیات را برای شما به ارمغان می آورد

چک لیست فعلی حسابرسی‌های SEO یک فهرست جامع نیست و هیچ سئو تضمینی برای جستجوگر گوگل یا سایر موتورهای جستجوی دیگر ندارد. چک لیست فعلی حسابرسی برای اعتبار سنجی و بازتاب اصول پایه SEO برای هر وب سایتی طراحی شده است و راهنمای دقیق برای توسعه دهندگان و سئو کارها با هر سطح تجربه فراهم می کند. در آینده , ما امیدواریم که حسابرسی و راهنمای با دقت بیشتری داشته باشیم -اگر پیشنهادی برای حسابرسی‌های خاص دارید یا جزئیاتی که مایلید ببینید !  با ما درمیان بگذارید.

 

چگونه از فانوس دریایی ( Lighthouse ) استفاده کنیم

در حال حاضر دو راه برای اجرای این حسابرسی‌ها وجود دارد .


استفاده از افزونه Lighthouse در مرورگر کروم:

1- افزونه Lighthouse را در مرورگر کروم نصب کنید

2-روی افزونه Lighthouse در نوار ابزار کلیک کنید

3- در پاپ آپ باز شده دکمه Options  را کلیک و گزینه "SEO" را انتخاب و سپس دکمه Generate report را کلیک کنید

افزونه Lighthouse

 

 

استفاده از ابزار توسعه گوگل در Chrome Canary:

1- Chrome Developer Tools را باز کنید

2- به منو Audits  بروید

3- Perform an audit  را کلیک کنید

4- چک باکس “SEO” را تیک بزنید و Run Audit  را کلیک کنید

 

Chrome-Canary-SEO-Audits

 

 

در حال حاضر افزونه فانوس دریایی کروم  شامل مجموعه از آیتم های اولیه سئو است که برای توسعه و بهبود ویژگی های آن برنامه ریزی کرده ایم.  از انجا که ما از عملکرد آن مطمئن هستیم , حسابرسی‌های را بصورت پیش فرض روی ابزارهای توسعه دهنده کروم , در دسترس قرار خواهیم داد .

امیدواریم که این قابلیت ها برای پروژه‌های فعلی و آینده شما مفید باشد . اگر این نکات اساسی SEO به طور کلی برای شما تازگی دارند و شما خودتان را علاقه‌مند به این حوزه می‌یابید , مطمئن شوید که راهنمای سئو برای تازه کارها ما را بطور کامل بخونید . بازخورد و پیشنهادها خود را در بخش نظرات زیر , در سایت GitHub و یا در فرم Webmaster برای ما بفرستید.