همه چیز در باره اینکه چگونه افزایش بازدید سایت خود را تضمین کنید


زمان انتشار: چهارشنبه 24 مرداد 1397

امتیاز: 4.9   از   5   توسط   5   کاربر


افزایش بازدید سایت

 

بسیاری از افراد و کسب و کارها تنها به وب سایت های حرفه ای پول می دهند تا متوجه شوند که بازدیدکنندگان به صورت جادویی در سایت خود ظاهر نخواهند شد

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، یکی از مکرر ترین سوالاتی که از من پرسیده می شود این است که چگونه می توانم به وبسایتم  ترافیک بدهم؟

احتمالا این سوال را خیلی زیاد میپرسیم چون زمانی که شما در گوگل جستجو میکنید، تمام نتایج جستجو یک مشکل مشترک دارند...

آنها بسته به نوع وب سایتی که شما در حال تلاش برای جذب  ترافیک برای آن هستید  تفاوت ندارند!!

هدف این پست توصیف نحوه دریافت ترافیک جدید به وب سایت شما بدون توجه به نوع سایت شماست.قبل از اینکه وارد ان شویم یک تمایز مهم وجود دارد

هنگامی که به بازدیدکنندگان سایت شما می آید، می خواهید مخاطبان خود را رشد دهید و همچنین آنها را در آینده بازگردانید. اما به خاطر دامنه، ما بر جذب کاربران جدید در سایت شما تمرکز خواهیم کرد. این به شما این امکان را می دهد که در طول زمان ترافیک خود را به جای ثابت نگه داشتن آن افزایش دهید.

هدف از این پست این نیست که شما را به چگونگی جذب ترافیک اموزش دهد  چرا که در بسیاری از شرایط "بستگی دارد" وجود دارد. در عوض، شما می توانید نمونه هایی از وب سایت های واقعی را در مورد به دست آوردن بازدید کنندگان جدید ببینید، و در نهایت، متوجه خواهید شد که ما به منابعی اشاره می کنیم که به شما چگونگی هدایت ترافیک را با استفاده از استراتژی های خاص نشان می دهد

 

وب سایت های تجارت الکترونیک

استراتژی های استفاده شده برای هدایت ترافیک به وب سایت تجارت الکترونیک می تواند بر اساس نوع محصولی که شما می فروشید متفاوت باشد. به عنوان مثال، شما می توانید فروشنده قطعات جارو برقی و یا قویترین قهوه جهان باشید. به جای تمایز با نوع محصول، ما همه رویکرد های  جذب  ترافیک برای محصولات تجارت الکترونیک را پوشش خواهیم داد. سپس به طور خلاصه ذکر خواهیم کرد که کدام یک از استراتژی ها برای کدام محصولات مناسب است.

 

ترافیک مصرف شده برای سایت های تجارت الکترونیک

من مطمئن هستم که شما< بپرداز تا بازی کنی را شنیده اید>  برای یک سایت تجارت الکترونیک، ترافیک مصرف شده برای (i.e. Google Adwords, Google Shopping ads, banner ads, Facebook ads, etc.)

یک راه عملی برای جذب ترافیک و به دست آوردن فروش است، به ویژه هنگامی که شما برای اولین بار فروشگاه آنلاین خود را استارت می کنید.

به عنوان مثال، Crucial Vacuums یک شرکت است که قطعات جارو برقی را  آنلاین به فروش می رساند. در اینجا ترکیب بازاریابی آنها است:

 

جذب بازدید کننده

 

همانطور که می بینید بیش از 30٪ از ترافیک سایت خود را از طریق پرداخت بدست می اوردند. جستجوی پرداختی عالی است برای محصولاتی (مانند قطعات جارو برقی) که یک چرخه خرید کوتاه دارند. با سیستم های پرداخت پولی مانند Google AdWords، شما اساسا پرداخت می کنید تا در بالای موتور جستجو باشید. حتی اگر رتبه 1 را برای یک محصول خاص بدست اورید،تبلیغ ها در بالای نتایج معمولی قرار میگیرند .به همین علت جستجوی پرداختی روشی مناسب برای تجارت های الکترونیک است.    

برای هر محصول، شما باید یک لیست از کلمات کلیدی با هدف تجاری بزرگ برای پیشنهاد در اختیار داشته باشید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی درست، فقط نگاه کنید تا ببینید که رقبای شما در مورد استفاده از ahrefs چگونه هستند. ابتدا آدرس سایت رقیب خود را به سایت ahrefs وارد کنید و سپس کلید واژه های PPC را انتخاب کنید .

 

جذب ترافیک از طریق پرداخت

 

این کلمات کلیدی همان چیزی است که شما در ان رقابت می کنید. مواردی را که قصد تجارت و رقابت بر روی آن دارید، بیرون بکشید. شما همچنین می توانید از Google Planner Keyword   برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. اینجا یک راهنمای مناسب برای استفاده از Google Planner Keyword  وجود دارد.

جستجو پرداخت شده  به خوبی برای محصولات خاص یا محصولات با ویژگی های منحصر به فرد کار نمیکند به دلیل اینکه  مصرف کنندگان معمولا برای آنها جستجو نمیکنند. یک نمونه از این نوع ، محصول قهوه Deathwish است؛ یک مارک قهوه که قهوه خود را به عنوان قوی ترین قهوه جهان معرفی می کند. در اینجا ترکیب بازاریابی آنها است: :

 

روش های مختلف بازار یابی برای افزایش ترافیک سایت

 

همانطور که می بینید، جذب بازدید از طریق جستجوی پرداخت شده بسیار پایین هستند.اکثر مصرف کنندگان که می خواهند انلاین قهوه بخرند ، دنبال  قهوه با بالاترین مقدار از کافئین  نیستند. اگرچه، اگر کسی بود، این یک معیار جستجوی بد برای رقابت نیست.

محصولات مصرفی قهوه و محصولات خاص، توسط مشتریانی که به یک مارک خاص وفادار هستند و یا ویژگی منحصر به فرد محصول را می خواهند، دنبال می شوند. تبلیغات شبکه های اجتماعی (یعنی تبلیغات فیس بوک، تبلیغات Instagram، تبلیغات Pinterest، تبلیغات YouTube، و غیره) برای محصولات ویژه مانند این کار بسیار خوب است.

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های ترافیک پرداختی باشید، در اینجا چند منبع وجود دارد:

 

جستجوی ارگانیک برای سایت های تجارت الکترونیک

رتبه بندی ارگانیک در جستجوی کلمات کلیدی محصول باید هدف نهایی فروشگاه های تجارت الکترونیک باشد چرا که  جریان منسجم ترافیک هدفمند را به وب سایت شما منعکس می کند. این اصطلاحات به طور معمول بسیار رقابتی هستند و می توانند زمان زیادی برای رتبه بندی بگیرند .( به دلیل سایت هایی مانند آمازون.)
هنگام ارزیابی سایت تجارت الکترونیک، شما باید همه چیزهای کوچک را برای اولین بار در سایت انجام دهید. این شامل داشتن توصیف عالی محصول، تصاویر، فیلم ها، بررسی ها و غیره است. گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگامی که صفحات شما دارای محتوای بسیار مفیدی هستند  سایت شما را دوست دارند. اما مشتریان شما آن را حتی بیشتر هم دوست خواهند داشت.

Check out this guide to learn all about ecommerce SEO.

به محض اینکه on- page seo در صفحه شما مرتب شده و بهینه سازی شده است، شما نیاز به ایجاد لینک ها به صفحات خود را برای رتبه بندی دارید. این ثابت خواهد کرد که دشوار است چرا که بسیاری از وب سایت ها نمی خواهند پیوند به صفحات محصول شما داشته باشند  (صفحاتی هستند که می خواهید رتبه بدهید).

در زیر تعدادی سایت در مورد لینک سازی برای سایت های تجاری وجود دارد:

بهترین کار برای حل این مشکل ، ایجاد محتوایی است که برای کلماتی رتبه بیاورد که به طور موضعی مربوط به محصول شما است، اما کمتر رقابتی است.

به عنوان مثال، در زیر می توانید ببینید که قهوه Deathwish پست های وبلاگ زیر را ایجاد کرده است:

  • How to Make Coffee in a Coffee Maker [4 Easy Steps]
  • Does Coffee Go Bad?
  • 5 Tips For Strong Coffee
  • How Many Pots of Coffee Come From One Pound of Coffee

محتوای مرتبط با کلمات هدف

 

این پست های وبلاگ به میزان قابل توجهی رتبه میدهد  و تعداد قابل توجهی از ترافیک را به وب سایت قهوه Deathwish هدایت می کند.

ایجاد محتوا پتانسیل ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد و به پاسخ دهی سوالات top of funnel مربوط به محصول کمک میکند. پاسخ دادن به این سوالات مشتریان بالقوه را به سمت خود منتقل می کند و آنها را آماده خرید می کند.

تعدادی از مواردی که می توانید با این کار ترافیک جذب کنید:

  • بازتاب این بازدیدکنندگان با تبلیغات
  • تبدیل این بازدیدکنندگان به مشترکین ایمیل
  • تبدیل این بازدیدکنندگان به فروش واقعی

 

ترافیک ارجاعی برای سایتهای تجارت الکترونیک

یکی دیگر از راه های عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت تجارت الکترونیکی شما این است که وب سایت های دیگر را در مورد محصول خود وادار به  صحبت کنید. برای انجام این کار، شما معمولا باید آنها را با یک برنامه وابسته کنید  یا آنها را با محصول یا پول تشویق کنید. مردم به ندرت در صحبت کردن درباره شما مشتاقند مگر اینکه آنها مزدش را بگیرند.

در اینجا دو نمونه از وب سایت هایی که در مورد قهوه Deathwish نوشته شده است، احتمالا ترافیک ارجاعی برای آنها را ارائه می دهند.

 

در اینجا چند منبع برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیرگذاری  و بازاریابی وابسته وجود دارد:

 

ترافیک شبکه های اجتماعی برای سایت های تجارت الکترونیک

شبکه های اجتماعی یکی دیگر از راه های خرید ترافیک است که می تواند توسط فروشگاه های تجارت الکترونیک دنبال شود. تبلیغ در رسانه های اجتماعی شما عالی است اما این نوع ترافیک لزوما ترافیک جدید نیست. تمایز مهم در اینجا این است که هدف شبکه های اجتماعی این است که به اشتراک گذاشتن پست یا محصولات خود با پیروان خود بپردازند، نه فقط برای افرادی که قبلا از نام تجاری شما مطلع شده اند، تبلیغ کنند. مردم به ندرت محصولات را به اشتراک می گذارند مگر اینکه محصول فوق العاده باشد.

به همین دلیل مارک های تجارت الکترونیک از محتوا استفاده می کنند. مردم مشتاقانه مطالب خوب را به اشتراک می گذارند. به اشتراک گذاری یک مطلب ، موجی ایجاد می کند که ترافیک جدید را به وب سایت شما هدایت می کند و در نهایت افزایش میزان دسترسی و رشد نام تجاری شما را در پی دارد. در اینجا یک مثال از قهوه Deathwish که بیش از 600 انتشار را دریافت کرد: :

 

جذب ترافیک از شبکه های اجتماعی

 

در اینجا چند منبع برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی وجود دارد:

 

ترافیک ایمیل برای سایتهای تجارت الکترونیک

ساختن یک لیست ایمیل برای اکثر شرکت ها مهم است. ایمیل به شما اجازه می دهد به طور مستقیم، بلافاصله و به صورت رایگان به مشتریان خود برسید. ایمیل لزوما ترافیک جدید را به وب سایت شما هدایت نمی کند . اما به شما اجازه می دهد تا بازدید کنندگان گذشته را با اطلاعات و پیشنهادات مرتبط کنید تا درحالی  که دیگران از ان بی خبرند، به سایت شما بازگردند.

در اینجا یک نمونه از قهوه Deathwish است:

ترافیک ایمیلی برای سایت

 

برای اطلاعت بیشتر سایت های زیر را ببینید:

 

وبلاگ niche

وبلاگ niche یک وب سایت است که محتوای آن در اطراف یک موضوع خاص مورد توجه قرار میگیرد (به عنوان مثال وبلاگهای سفر، وبلاگهای عکاسی، وبلاگهای والدین و غیره). آنها معمولا از طریق لینک های وابسته، تبلیغات نمایش داده شده، و گاهی اوقات ارایه محصولات و خدمات، درآمد کسب می کنند. بسته به وبلاگ، روش های تدارک ترافیک می تواند متفاوت باشد، اما کانال بازاریابی اصلی، ترافیک ارگانیک و احتمالا شبکه اجتماعی وابسته به سایت شما است.

 

ترافیک ارگانیک برای وبلاگهای niche

وبلاگ هایی مانند Knife Informer متشکل از یک منبع اطلاعات جامع برای وب سایت  های نایک می باشند. در مورد Knife Informer، آنها در بررسی چاقو تخصص دارند. اکثر ترافیک دریافت شده توسط یک وبلاگ نایک به صورت غیر ارگانیک می باشد؛ فقط به ترکیب بازاریابی برای Knife Informer نگاه کنید.

دریافت بازدید کننده با اطلاعات جامع

 

برای به دست آوردن ترافیک جستجوی ارگانیک، شما باید وب سایت خود را در جستجوگرها بهینه کنید.

اگر نشانی اینترنتی Knife Informer را به سایت Site Explorer ahrefs وارد کنید و سپس کلیدواژه های Organic را انتخاب کنید، صفحه زیر را خواهید دید:

بازدید اورگانیک

 

کلید واژه“best survival knife,” در ماه نزدیک به 2000 بازدید میاورد!. با این حال، زمانی که وب سایت تاز شروع به کار کرد، آنها برای این کلمه رتبه بندی نشدند.

پس چگونه ترافیک را بدون رتبه بندی این کلمات و به صورت طبیعی جذب میکنید؟

پاسخ ایجاد محتوا در اطراف کلمات کلیدی کم رقابت است . در اینجا چند منبع برای شروع کار شما وجود دارد:

همانطور که شما این کلمات کلیدی کم رقابت را  ایجاد و رتبه بندی میکنید  ،بک لینک ها و خوانندگان شما به طور منظم افزایش خواهند یافت. این امر باعث می شود که بر اساس کلمات رقابتی بیشتری رتبه بندی شوید. این روش ایجاد محتوا و ارتقاء ، معیار بسیار خوبی است و شما را در بسیاری از کلمات کلیدی مورد نظرتان در صفحه اول قرار میدهد.

 

ترافیک شبکه‌های اجتماعی برای وبلاگهای niche

در یک سایت niche، اگر چه ممکن است مخاطبان شما پست های شما  را (توییت ها و غیره) به اشتراک بگذارند، بیشتر دوستان و پیروانشان به خوبی درگیر نخواهند شد زیرا ممکن است به این موضوعات علاقه مند نباشند. اگر نگاهی به صفحه فیس بوک Knife Informer نگاه کنیم، آنها فقط بیش از 1500 صفحه دارند و فیس بوک بزرگترین منبع ترافیک اجتماعی آنهاست.

جذب ترافیک از شبکه های اجتماعی برای سایت

 

 


استثنا در این مورد وجود دارد، به ویژه اگر شما به مسیر یک سایت سرگرم کننده وارد شوید. اما اگر شما برروی یک کانال برای وبلاگ niche شوید، شما می‌توانید وقت خود را برای بهبود رتبه بندی های اورگانیک خود انتخاب کنید.

اگر شما در یک وبلاگ  niche هستید که مخاطبان شما در یک پلتفرم اجتماعی خاص فعالیت می کنند، مهم است که آنها را بلافاصله به عنوان دنبال کننده ها به طور همزمان جذب کنید. این می تواند به عنوان نقطه جذب یا social  locker  باشد.


ترافیک ایمیل برای وبلاگهای  niche

وقتی کسی برای “best survival knife,”  جستجو می کند، لزوما به این معنی نیست که آنها علاقه مندان چاقو  هستند. این فقط می تواند یک جستجوگر باشد که بخواهد یک چاقوی بقا را به عنوان خرید یکباره خریداری کند. این فرد احتمالا هرگز به سایت باز نخواهد گشت مگر آنکه به چاقوی دیگری نیاز داشته باشد.

با این حال، اگر Knife Informer بتواند ایمیل جستجوگر را ضبط کند، اکنون ارتباط مستقیم با آن شخص دارند.برای جذب انان به عنوان خواننده استوار، یا اینکه حداقل گه‌گاهی به سایت شما بازگردند، شما می توانید محتوا و پیشنهادات جالبی برایشان بفرستید.

یکی از بهترین روش های دریافت ایمیل lead magnet است که ارزشی را برای جستجوگر فراهم  میاورد. برای Knife Informer، این می تواند یک آموزش ویدئویی در مورد چگونگی تمیز کردن و مراقبت از چاقو یا چیزی در این رابطه باشد.
ترافیک ایمیل به اندازه ترافیک طبیغی برای وبلاگ های niche  مهم نیست. با این حال، راه اندازی سیستم برای گرفتن ایمیل بسیار ساده است و می تواند یک ترافیک ارگانی را به خوانندگان بلند مدت تبدیل کند. در صورتیکه علاقه مند به بازاریابی دیجیتال از طریق ایمیل هستید مطالب زیر را بخوانید:

 

وبلاگ اخبار

هنگام شروع وبلاگ، باید تلاش خود را در یکی از دو استراتژی محتوا در هنگام تولید اخبار متمرکز کنید:

  • محتوای موضوعی   (به عنوان مثال سیاست یا ورزش)
  • محتوای محلی (به عنوان مثال اخبار پوشش در یک منطقه محلی مانند تگزاس)

موتورهای جستجو اگر شما بر روی یکی از این دو  تمرکز می کنید، به شما پاداش می دهد و همچنین رشد مخاطبان اسانتر است. زمانیکه که مخاطبان و منابع شما رشد کردند، می توانید به موضوعات یا مکان های دیگر گسترش دهید.

 

ترافیک ارگانیک برای وبلاگ های  خبری

Texas Monthly یک وبلاگ خبری است که بر روی ایجاد محتویات محلی مرتبط با تگزاس تمرکز دارد.
اگر URL شان را به وب سایت مشابهی برسانیم و به ترکیب بازاریابی آنها نگاه کنیم، می توانید ببینید که اکثر ترافیک از جستجوی ارگانی می آید

ترافیک ماهیانه

 

 

دو نوع محتوایی که سایت های خبری مانند تگزاس می توانند برای ایجاد این ترافیک ارگانیک ایجاد کنند:

  • اخبار موقتی
  • محتوای بی انتها

 

محتوای بی نظیر محتوایی  است که جستجوگران همیشه آن را جستجو می کنند. در اینجا نمونه ای است که توسط Texas Monthly تهیه شده است: "چقدر تگزاس بزرگ است" است. این پست رتبه دوم را برای "چقدر بزرگ تگزاس" دارد و ترافیک زیادی را به سایت ماهانه تگزاس هدایت می کند.

 

 

 

 

 

این مطلب ادامه دارد